icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van zorgverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun zorgverzekering en doe er je voordeel mee.

Schrijf een review
3247 reviews

Sam

15 februari 2019

De eerste 2 jaar was het een prima verzekering, problemen begonnen bij mij toen ik een aantal betalingen had gemist. De ene achterstand werd naar een incassobureau gestuurd en de andere naar een ander incassobureau. Met het ene bureau alles geregeld krijg je vervolgens een brief van de ander binnen. Doordat de bureaus niet even snel handelen, spreek je met het ene bureau een maximaal termijnbedrag af en lopen bij de andere de kosten op omdat je aan je max. zit. Dsw erover gebeld en de medewerker wist mij (hoogst onvriendelijk in mijn ogen) te woord te staan en te vertellen dan dsw nou eenmaal werkt met meerdere incassobureau's. Als klant krijg ik daar het gevoel van niet serieus genomen te worden, daarnaast vind ik het een vreemde en omslachtige manier van werken die de klant alleen maar tegen kan werken. Verder handelt dsw in mijn ogen op nog veel meer vlakken onlogisch. De meesten zien de klant als koning, bij dsw krijg ik het gevoel dat zij koning zijn.


Mw

12 februari 2019

Eind dec overgestapt van interpolis naar zilveren kruis omdat mijn dochter naar de ortho moet. Contact gehad en gevraagd over orthodontie dit zit in het pakket. Nu in 2019 naar de ortho geweest. Krijg een enorme rekening die niet wordt vergoedt omdat het 1 jaar wachttijd is. Dit is ons niet vermeld. Blijkbaar staat het wel op de site vermeld maar niet aan ons doorgegeven aan de telefoon. Telefoongesprek kunnen ze niet terugvinden dus waarschijnlijk nu over verzekerd en krijgen niks vergoed. Stelletje dieven.


Manu

12 februari 2019

Verzekeraar neemt geen verantwoordelijkheid bij maken van fouten. Klantenservice is het bekende kastje naar de muur verhaal. Hele slechte klantbeleving bij deze verzekeraar.


Anoniem

11 februari 2019

Ik had eerder een negatieve review geplaatst over FBTO dat ik mijn nota's uit 2018 in 2019 niet meer kon indienen via de mail nadat ik was overgestapt. Inmiddels heeft FBTO contact met mij gelegd en me laten weten dat nota's niet meer over de e-mail verzonden mogen worden vanwege de privacy wetgeving. In dit geval hebben ze alsnog een uitzondering gemaakt voor me, omdat ik er persoonlijk toestemming voor gaf. Daarmee is het dus alsnog naar tevredenheid opgelost.


Kees

11 februari 2019

Nota onterecht niet vergoed. Klantenservice onbereikbaar.