icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van zorgverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun zorgverzekering en doe er je voordeel mee.

Schrijf een review
3193 reviews

Mianjay

17 december 2018

In de polis staat dat je vrij bent om je zorgverlener zelf uit te kiezen, maar dat heb ik gedaan en nu vergoeden ze dus helemaal niets, zelfs niet een gedeelte. Als je ze daar op aanspreekt geven ze een vaag excuus. Ben er een beetje klaar mee. Ga opzoek naar een andere verzekering en raad iedereen aan die zelf zijn zorgverlener wilt uitzoeken, niet bij DSW te verzekeren.


Sezgin

16 december 2018

Nooit een probleem mee gehad. Klantenservice is correct, snel en geeft de juist informatie en denkt ook met je mee. Declaraties worden altijd netjes en snel op rekening gestort. Ben er zeer tevreden mee.


Daantje

14 december 2018

VGZ lokt ouders met een vergoeding van 2500 euro voor orthodontie bij de aanvullende "Tand Best" verzekering. Echter, als je bij overstappen van Tand Beter naar Tand Best eerlijk aangeeft dat je kind een beugel nodig heeft, dan valt je kind ineens buiten de zogenaamde selectie. En daar kwam ik achter toen ik de nieuwe polis door las en bij mijn kind die de beugel nodig heeft "Tand Beter" zag staan ipv Tand Best. Ik heb niet eens een afwijzingsbrief, mail of telefoontje gekregen, dus waarschijnlijk had VGZ gehoopt dat ik het voor 1 januari niet zou opmerken en er aan vast zou zitten. De regel dat kinderen gratis meeverzekerd zijn met de ouder met de meest uitgebreide aanvullende verzekering, wordt van tafel geveegd. Schandalig.


Niels

13 december 2018

Dit jaar problemen gehad met mijn vorige tandarts. Uiteindelijk van de inspectie en ANT gelijk gekregen. Bij een onterechte declaratie doet AnderZorg te weinig voor zijn klanten. Omdat de tandarts geen contract had heeft AnderZorg na wat bellen en mailen de handdoek in de ring gegooid.


s. von

13 december 2018

Het zilveren kruis weigert zoiets simpels als een rekening sturen, ik ben al 14 maanden bezig met deze maatschappij om ze duidelijk te maken dat ik niet kan betalen wanneer zij mij geen rekening sturen. Iedere maand moet ik ze bellen om mijn rekening te ontvangen. Maar als ik al drie keer gebeld heb om mijn rekening die maand en zij deze niet sturen, sturen ze hem naar het incassobureau na de verval datum, zeer bijzondere werkwijze