icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Wanneer kunnen we voor je bemiddelen?

Valt jouw probleem onder het consumentenrecht? Dan kunnen we voor je bemiddelen. We helpen je bijvoorbeeld bij:

  • Problemen met een kapot product
  • Recht op bedenktijd bij aankoop
  • Aankoop op basis van onjuiste informatie
  • Verkoper die afspraken van een contract niet nakomt
  • Klacht over een factuur
  • Problemen met je energiecontract

Twijfel je of je in aanmerking komt voor Bemiddeling? Bel 070 - 445 45 45 om jouw probleem met een juridisch expert te bespreken.

 

Meld je aan voor bemiddeling

  • Gebruikstips_afwijzingclaim

    Hoe werkt het?

    1. Meld je aan, stuur relevante stukken en betaal met iDeal.
    2. De expert bekijkt jouw aanmelding en neemt telefonisch contact met je op.
    3. In overleg met de expert bepaal je het doel en je kiest of je bemiddeling wilt starten.
    4. De expert neemt namens jou contact op met bedrijf.
    5. Je wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
  • betaalrekening

    Wat kost het?

    Bemiddeling kost €200. Ben je lid? Dan betaal je €180.*

    * Zie je af van bemiddeling? Geen probleem. We geven je dan advies op basis van je toegestuurde stukken. Hiervoor betaal je €20. De rest van het bedrag storten we terug.

We begeleiden je naar een oplossing

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn 4 manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. 1. Meld je klacht bij het bedrijf
  2. 2. Stuur een juridische brief of e-mail
  3. 3. Bel onze juridisch expert
  4. 4. Laat ons voor je bemiddelen
header-wordlid.jpg

Word lid en krijg direct juridisch advies

Wil je juridisch advies en financiële tips? Word lid en we helpen je meteen. Het lidmaatschap is maandelijks opzegbaar en er is geen wachttijd voor nieuwe leden.

Word lid