icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Alle artikelen

Artikelen binnen Inlogaccount

Problemen met inloggen

Soms lukt het niet om in te loggen. Dit heeft verschillende oorzaken. Je kunt ze vaak zelf oplossen.

Bijgewerkt op:27 november 2019


Ik krijg de melding 'Inloggegevens onjuist'

  • Misschien probeer je in te loggen met een ander e-mailadres dan bij ons bekend is. Kom je zelf niet op het juiste e-mailadres? Maak dan geen nieuw inlogaccount aan, maar neem contact op met de Klantenservice. Zonder het juiste e-mailadres kunnen wij je namelijk niet herkennen en kun je geen gebruik maken van je lidmaatschap. 
  • Inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig. Heb je dus hoofdletters of speciale tekens gebruikt in je wachtwoord, gebruik deze dan ook bij het inloggen. Zorg ervoor dat 'Caps Lock' uitstaat.

Check je browser

  • Een aantal browsers (zoals Chrome) gebruiken 'Auto aanvullen'. De browser onthoudt velden die je eerder in formulieren hebt ingevuld en vult deze automatisch in. Gebruik deze functie niet. Vul altijd zelf je e-mailadres en wachtwoord in. Zodra je dat doet, zie je automatisch de optie 'automatisch aanvullen uitschakelen' .
  • Als je browser geen cookies toelaat, kan het zijn dat inloggen niet lukt. Kijk dus of je browser cookies toelaat. Kijk dan op website van je browser hoe je je browser zo instelt dat deze cookies toelaat:

Lees meer over de cookies die de Consumentenbond gebruikt.

Ik kan de testoordelen niet zien

  • Je kunt onze testinformatie alleen zien als je lid bent van de consumentenbond en een online abonnement of een  kennismakingsabonnement hebt.
  • Je bent wel lid of je hebt een abonnement, maar dit staat niet goed in het systeem. Neem contact op met de Klantenservice. Vraag of je lidmaatschapsinstelling aangepast kan worden.
  • Misschien heb je een betalingsachterstand en is je account geblokkeerd. Bij Mijn facturen onder Mijn Consumentenbond zie je of er nog facturen open staan.
  • Heb je onlangs nieuwe inloggegevens aangevraagd? Dan kan het zijn dat je browser je oude inloggegevens heeft bewaard. Ververs je browser of wis het 'cache' geheugen van je browser.  

Wachtwoord vergeten

E-mailadres vergeten

Kom je zelf niet op het juiste e-mailadres? Neem contact op met de Klantenservice. Maak in ieder geval geen nieuw inlogaccount aan. Zonder het juiste e-mailadres kunnen wij je niet herkennen en kun je geen gebruikmaken van je lidmaatschap.

Contact met de Klantenservice

Kom je er niet uit? Neem contact op met de Klantenservice.

Artikelen binnen Inlogaccount

Alle artikelen

Artikelen binnen Inlogaccount