icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Alle artikelen

Artikelen binnen Inlogaccount

Problemen met inloggen

Soms lukt het niet om in te loggen. Dit heeft verschillende oorzaken. Je kunt ze vaak zelf oplossen.

Bijgewerkt op:16 januari 2020


Ik kan de testresultaten niet zien

Zo kun je online testresultaten zien

Zo kun je geen online testresultaten zien

  • Je hebt een Gidsabonnement en je ontvangt los de Consumentengids of een van onze andere gidsen.
  • Je hebt wel het juiste lidmaatschap, maar je hebt nog geen inlogaccount. Een inlogaccount aanmaken is heel eenvoudig.
  • Je hebt wel het juiste lidmaatschap, maar dit staat niet goed in het systeem. Neem contact op met de Klantenservice.
  • Je partner of familielid is lid, maar je logt in met je eigen e-mailadres. Dat e-mailadres kennen wij niet, omdat het lidmaatschap op naam van je partner of familielid staat.
  • Je hebt wel een inlogaccount, maar je bent geen lid. Je hebt een inlogaccount omdat je actief bent in onze Community of iets hebt gekocht in onze webwinkel.
  • Misschien heb je een betalingsachterstand en is je account geblokkeerd.  Log in en ga naar Mijn Consumentenbond. Bij Mijn facturen zie je of er nog facturen open staan.
  • Je hebt pas nieuwe inloggegevens aangevraagd en je browser heeft je oude inlogggevens bewaard. Ververs je browser of wis het 'cache' geheugen van je browser.  

Heb je nog steeds problemen met inloggen? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Ik krijg de melding 'Inloggegevens onjuist'

  • Misschien probeer je in te loggen met een ander e-mailadres dan bij ons bekend is. Maak geen nieuw inlogaccount aan, maar neem contact op met de Klantenservice. Zonder het juiste e-mailadres kunnen wij je namelijk niet herkennen en kun je geen gebruik maken van je lidmaatschap. 
  • Inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig. Heb je dus hoofdletters of speciale tekens gebruikt in je wachtwoord, gebruik deze dan ook bij het inloggen. Zorg ervoor dat de toets 'Caps Lock' uitstaat.

Check je browser

  • Een aantal browsers (zoals Chrome) gebruiken 'Auto aanvullen'. De browser onthoudt velden die je eerder in formulieren hebt ingevuld en vult deze automatisch in. Gebruik deze functie niet. Vul altijd zelf je e-mailadres en wachtwoord in. Zodra je dat doet, zie je automatisch de optie 'automatisch aanvullen uitschakelen' .
  • Als je browser geen cookies toelaat, kan het zijn dat inloggen niet lukt. Kijk dus of je browser cookies toelaat. Kijk dan op website van je browser hoe je je browser zo instelt dat deze cookies toelaat:

Lees meer over de cookies die de Consumentenbond gebruikt.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten

    Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt dan een mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

    Ik ben mijn e-mailadres vergeten

    Kom je zelf niet op het juiste e-mailadres? Neem contact op met de Klantenservice. Maak geen nieuw inlogaccount aan. Zonder het juiste e-mailadres kunnen wij je niet herkennen en kun je geen gebruikmaken van je lidmaatschap.

    Ik heb een ander probleem

    Kom je er niet uit? Neem contact op met de Klantenservice.

    Artikelen binnen Inlogaccount

    Alle artikelen

    Artikelen binnen Inlogaccount