icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Voorbeeldbrief provider

Je hebt een klacht over je provider. Een goede juridische brief helpt je bij het indienen van je klacht. Met de Consumentenbond Brievenhulp begeleiden we je stap voor stap naar de juiste brief. Snel, eenvoudig en oplossingsgericht.

Onze voorbeeldbrieven zijn exclusief voor leden van Geld & Recht of Volledig & Vertrouwd. Log in of word lid.

Marco_van_t_Woud_280x280px
Hoi, ik stel je een paar vragen. Daarna mail ik je de juiste brief voor jouw situatie. Deze brief kun je dan zelf naar het bedrijf sturen.
Marco van 't Woudt,
Expert consumentenrecht
Marco_van_t_Woud_280x280px
Waar gaat je klacht over?
  • De provider levert niet wat we hebben afgesproken.

    Er is bijvoorbeeld slecht (internet)bereik. Of een zender is uit het tv-pakket gehaald.

  • De prijs of algemene voorwaarden zijn veranderd. Ik wil mijn abonnement opzeggen

  • Ik krijg ongewenste sms'jes

  • Ik heb een te duur klantenservicenummer gebeld

  • Ik ben het niet eens met een telefonisch afgesloten telefoonabonnement, zonder mobiele telefoon

Onafhankelijk en sterk

Jaarlijks geven wij 70.000 leden persoonlijk juridisch advies of financiële tips.
We zijn 100% onafhankelijk en komen al sinds 1953 op voor de belangen van consumenten.