icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Bereikbaarheid Hollandsnieuwe onder de maat

Nieuws
|
Vanaf december 2015 heeft de Consumentenbond meer dan 100 klachten ontvangen over mobiele provider Hollandsnieuwe. Het grootste deel van de klachten gaat over de slecht bereikbare klantenservice.
celine burgering

Celine Burgering   Expert ElektronicaGepubliceerd op:8 januari 2016

Gabruikstips_waarvindjejedataverbruik

Andere klachten over Hollandsnieuwe gaan over nummerbehoud, het kwijtraken van beltegoed, niet werkende simkaarten en slecht netwerkbereik. De Consumentenbond heeft bij de provider aangedrongen op het oplossen van de problemen. Hollandsnieuwe geeft aan bezig te zijn met het verbeteren van de bereikbaarheid van de klantenservice, maar laat weten dat zij pas in de week van 21 maart 2016 weer op volle kracht zijn. Sommige problemen worden volgens Hollandsnieuwe veroorzaakt door de samenvoeging van een aantal systemen.

Monitoren van klachten

Omdat de provider via de eigen klantenservice heel slecht bereikbaar is, heeft de Consumentenbond Hollandsnieuwe gevraagd de recente klachten op ons klachtenforum op te lossen. De Consumentenbond zal de klachten blijven monitoren.

Bekijk ook: