icon-menulogo_footerpredssymbol-afradersymbol-bestekoopsymbol-besteuittest
Consumentenbond.nl
Kies zelf het ideale pakket|

Vergelijk internet, bellen en tv.

TriplePlay

Abonnement opzeggen

Je kunt je abonnement op de Consumentenbond of één van onze tijdschriften eenvoudig beëindigen: online, telefonisch of per brief.

We vinden het jammer dat je erover denkt om je abonnement te beëindigen. Dankzij jou en onze 500.000 andere leden kunnen we beter inzetten op de juiste feiten; voor je rechten en je voordeel. Wil je toch opzeggen? Hieronder lees je hoe dat kan.

Let op: bekijk voor beëindiging van je abonnement eerst de voorwaarden voor opzeggen

Online 

In Mijn abonnementen kun je eenvoudig zelf je abonnement opzeggen

Telefonisch

Onze medewerkers van de Klantenservice staan je graag te woord. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 18:00 uur via nummer 070 - 445 45 45.

Per brief

Vermeld het volgende in je brief:

  • Adres
  • Lidnummer
  • Welke abonnementen je wilt wijzigen of beëindigen
  • De reden voor wijziging of beëindiging

Postadres:
Consumentenbond
t.a.v. Service & Advies
Postbus 1000
2500 BA Den Haag

Opzegbevestiging

Heb je na 2 weken nog geen schriftelijke bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de Klantenservice. Je kunt ook online controleren of de beëindiging goed is doorgevoerd.

Nadat je de gegevens hebt opgeslagen, worden de wijzigingen verwerkt. Je krijgt binnen 7 werkdagen een bevestigingsmail of binnen 2 weken een schriftelijke bevestiging thuis gestuurd.