icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bekijk de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon

VluchtClaimService

Account aanmaken en wachtwoordherstel niet mogelijk

Wegens een storing is het momenteel niet mogelijk om een account aan te maken of het wachtwoord te resetten. Excuses voor het ongemak. | Contact met klantenservice

Kwaliteit Service & Advies

Service aan klanten moet, wat de Consumentenbond betreft, van hoge kwaliteit zijn. De Consumentenbond zet zich daarom voortdurend in om de kwaliteit van de service te verbeteren.

De Consumentenbond vindt dat de service aan klanten van hoge kwaliteit moet zijn. De branchevereniging voor klantcontact, de Klantenservice Federatie (KSF), heeft ter verbetering en bevordering van de kwaliteit van klantenservices het convenant kwaliteit klantenservice opgesteld.

De Consumentenbond is als belangenbehartiger voor de consument actief betrokken geweest bij de totstandkoming van dit convenant en staat volledig achter de inhoud. De Consumentenbond heeft het convenant niet zelf ondertekend. Dat laatste heeft met de dubbele positie van de bond te maken: de Consumentenbond is een belangenorganisatie, maar heeft ook zelf contacten met haar eigen klanten.

Wij zetten ons als Consumentenbond in om de kwaliteit van de dienstverlening van bedrijven stelselmatig te verbeteren. Daarnaast mag van ons verwacht worden dat wij ook zélf transparant over ons eigen serviceniveau zijn. Daarom publiceren wij onze kwaliteitsmetingen maandelijks op deze pagina.

Gesprekstarieven

Onze afdeling Service & Advies is onder andere bereikbaar via het telefoonnummer 070 - 445 45 45 en het contactformulier.

Wachttijden tijdens onze openingstijden

Augustus 2017
Klantenservice telefoon: 29 seconden
Contactformulier klantenservice (e-mail): 4 dagen

Adviescentrum telefoon: 38 seconden
Contactformulier adviescentrum (e-mail): 0,7 dagen

Klanttevredenheidscijfer Service & Advies

Augustus 2017
8,5 (Cijfer op basis van continu onderzoek naar de tevredenheid van klanten over hun telefonisch contact met de Consumentenbond)

Percentage in 1x beantwoord

Augustus 2017
87% (Percentage telefonische vragen aan Service & Advies dat met slechts 1 gesprek is beantwoord en afgerond)

 

Pagina laatst bijgewerkt op: 6 september 2017