icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bemiddeling met een conflict header.jpg

Bemiddeling bij een conflict

Problemen na de aankoop? Je gelijk halen kan soms flink tegenvallen. Onze juridisch adviseurs zitten voor je klaar om te bemiddelen. 

Doorloop de vragenlijst en kijk of je in aanmerking komt voor Bemiddeling. Of neem telefonisch contact met ons op.

Ga naar de vragenlijst

Dienst Bemiddeling

Het kan zomaar gebeuren dat je een product koopt waar je problemen mee krijgt. Een koelkast die er opeens mee ophoudt, een dienst die niet goed is uitgevoerd of gedoe met je tv- en internetprovider. In sommige gevallen kun je dan best wat hulp gebruiken om je gelijk te halen. Met onze dienst Bemiddeling nemen wij namens jou contact op met het bedrijf en spannen wij ons in om jouw probleem op te lossen.

  • Eenmalige dienst, voor iedereen toegankelijk
  • Persoonlijk contact met een adviseur
  • Onze adviseur pakt jouw probleem direct op
  • Geen minimale aanschafwaarde van product of dienst
  • Prijs van Bemiddeling voor leden €85, niet-leden €100

Kom ik in aanmerking?
Wil je gebruikmaken van Bemiddeling? Via onze vragenlijst ga je eenvoudig na of jouw probleem hiervoor in aanmerking komt. Is dat niet het geval, dan verwijzen wij je waar mogelijk naar instanties waar je wel terecht kunt.

Vragen?
Bij twijfel kun je uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer 070 - 445 45 45 (maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur).

Direct naar de vragenlijst

Doorloop de vragenlijst en je ziet meteen of jouw probleem in aanmerking komt.

Vragenlijst

Ken je rechten-1200x800

Hoe werkt Bemiddeling?

  • Doorloop allereerst de vragenlijst om na te gaan of je in aanmerking komt voor Bemiddeling.
  • Kom je in aanmerking? Meld je dan aan via het aanmeldformulier voor Bemiddeling.
  • Of bel 070 - 445 45 45 voor persoonlijk contact met een van onze juridische adviseurs.
  • Je geeft toestemming en je gaat akkoord met de voorwaarden.
  • Nadat je je hebt aangemeld kun je de benodigde informatie (zoals het aankoopbewijs, de foto's of het garantiebewijs) toesturen per e-mail. Meld je je online aan, dan kun je de stukken via het aanmeldformulier uploaden. 
  • Op basis van de door jou ingestuurde documenten maakt de adviseur een inschatting van de juridische haalbaarheid. Dit zal telefonisch met jou worden besproken.
  • Blijkt na screening dat je toch geen Bemiddeling wenst af te nemen, dan betaal je alleen €20 aan screeningskosten. Het restant krijg je terugggestort.
  • Wil je wel doorgaan met Bemiddeling, dan gaan we van start. De adviseur zoekt contact met het bedrijf en probeert binnen 2 weken tot een oplossing te komen.
  • De adviseur koppelt de uitkomst van de Bemiddeling aan je terug.
  • Indien de zaak niet naar tevredenheid kan worden opgelost, bespreekt de adviseur mogelijke vervolgstappen met je.

Zelf aan de slag
Bij Haal je recht vind je onze informatie en tips over hoe je zelf je gelijk kunt halen.