icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Bemiddeling bij een conflict

Problemen na de aankoop? Je gelijk halen kan soms flink tegenvallen. Onze juridisch adviseurs zitten voor je klaar om te bemiddelen.

Bel 070 - 445 49 09 (maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur).

Nieuwe dienst Bemiddeling

Het kan zomaar gebeuren dat je een product koopt waar je later problemen mee krijgt. Een koelkast die er opeens mee ophoudt, een dienst die niet goed is uitgevoerd of gedoe met je tv- en internetprovider. In sommige gevallen kun je dan best wat hulp gebruiken om je gelijk te halen. Met onze nieuwe dienst Bemiddeling nemen wij namens jou contact op met het bedrijf en spannen wij ons in om jouw probleem op te lossen.

  • Eenmalige dienst, voor iedereen toegankelijk
  • Persoonlijk contact met een bemiddelaar
  • Wij pakken jouw probleem direct op
  • Geen minimale aanschafwaarde van product of dienst
  • Prijs van bemiddeling voor leden €85*, niet-leden €100

Kom ik in aanmerking?
Wil je gebruikmaken van onze bemiddeling? Onze vragenlijst ga je eenvoudig na of jouw probleem hiervoor in aanmerking komt. Is dat niet het geval, dan verwijzen wij je waar mogelijk naar instanties waar je wel terecht kunt.   

Hoe werkt bemiddeling?

  • Bel 070 - 445 49 09 voor persoonlijk contact met een van onze bemiddelaars.
  • De bemiddelaar bespreekt met jou het probleem en legt de voorwaarden voor bemiddeling uit.
  • Jij levert de benodigde informatie (aankoopbewijs, foto's, garantie, etc) aan de bemiddelaar en betaalt de kosten voor bemiddeling.
  • Op basis van een inschatting van de haalbaarheid koppelt de bemiddelaar aan jou terug of je probleem in aanmerking komt voor bemiddeling. 
  • Blijkt na de screening dat je toch geen bemiddeling  wenst af te nemen, dan betaal je alleen de screeningskosten van €20, het restant krijg je teruggestort.      
  • Wil je wel doorgaan met de bemiddeling, dan gaan we  van start De bemiddelaar zoekt contact met het bedrijf en probeert binnen 2 weken tot een oplossing te komen.
  • De bemiddelaar koppelt de uitkomst van de bemiddeling aan je terug.
  • Indien de zaak niet naar tevredenheid kan worden opgelost, bespreekt de bemiddelaar mogelijke vervolgstappen met je.

Zelf aan de slag
Bij Haal je recht vind je onze informatie en tips over hoe je zelf je gelijk kunt halen.  

*Ledenprijs geldt voor leden die niet meer in hun gratis kennismakingsperiode van twee maanden zitten.