Bemiddeling
Het kan je gebeuren: problemen na betaling. Een koelkast die er opeens mee ophoudt, gedoe met je provider of een dienst die niet goed is uitgevoerd. In deze gevallen kan hulp bij je gelijk halen welkom zijn.
Met onze dienst Bemiddeling nemen wij namens jou contact op met het bedrijf en spannen wij ons in voor een oplossing voor jouw probleem.
Succesvolle bemiddeling in ruim 7 van de 10 zaken
Product details
Samenvatting
- Voor iedereen, ook voor niet-leden.
- Persoonlijk contact met een adviseur.
- €180 voor leden, niet-leden betalen €200. *
- Bel 070 - 445 45 45 om jouw probleem met een juridisch adviseur te bespreken of meld je online aan.
Hoe werkt Bemiddeling?
- Bekijk of jouw probleem in aanmerking komt voor bemiddeling.
- Je gaat akkoord met de voorwaarden. Je geeft ook toestemming om binnen de bedenktijd van 14 dagen aan de slag te gaan. En je betaalt via iDeal.
- Je stuurt de adviseur relevante informatie, zoals het aankoopbewijs, foto's en correspondentie.
- De adviseur neemt zo snel mogelijk telefonisch contact met je op en bespreekt de juridische haalbaarheid met je. Hierna geef je aan of wij voor je mogen bemiddelen. Wil je dat niet? Dan betaal je €20 voor het advies (op basis van je stukken) en storten we de rest van het bedrag terug.
- Gaan we voor je bemiddelen? Dan zoekt de adviseur contact met het bedrijf en probeert tot een oplossing te komen.
- De adviseur houdt je goed op de hoogte van de ontwikkelingen.
- Wordt de zaak toch niet naar tevredenheid opgelost, dan bespreekt de adviseur welke vervolgstappen er zijn.
- We kunnen bedrijven geen boetes geven of dwingen om mee te werken. Er is dus geen garantie voor succes. Maar in praktijk blijkt dat als we een bedrijf benaderen, dit veel effect heeft.