icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Ga naar hoofdinhoud

Onterecht zakelijk abonnement (beroeps- of bedrijfsmatig)

Ben je ingegaan op een telefonisch aanbod voor een goedkoper abonnement, maar blijkt achteraf dat je een zakelijk abonnement hebt afgesloten zonder dat je dat wist?  En weigert de verkoper je daarom 14 dagen bedenktijd? De verkoper mag je wettelijke rechten als consument niet zomaar uitsluiten. Lees hier wat je kunt doen.
klantenservice

Geen zakelijk abonnement

Je bent als consument het abonnement aangegaan en niet beroeps-of bedrijfsmatig. De verkoper heeft zich te houden aan de wettelijke regels die gelden voor consumenten. Je hebt recht op een bedenktijd van 14 dagen waarbinnen je het abonnement ongedaan kunt maken. Is je dat niet verteld, dan wordt de bedenktijd zelfs verlengd met 12 maanden. 

We begeleiden je naar een oplossing

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn 4 manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. 1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. 2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. 3. Bel onze juridisch expert

  4. 4. Laat ons voor je bemiddelen