icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Schipholclaim: vlucht gemist door drukte op Schiphol?

Miste je je vlucht op Schiphol vanwege de drukte? En was je wel ruim voor vertrek aanwezig? Dan kom je mogelijk in aanmerking voor compensatie.
schiphol vliegveld airport amsterdam

Schiphol vergoedt schade aan reizigers als die hun vlucht misten tussen 23 april en 11 augustus, of op 12 september. De volledige compensatieregeling vind je op de website van Schiphol. Daar kun je ook je schadeclaim indienen.

Update 15 september

De Consumentenbond gaat in gesprek met Schiphol om de compensatieregeling uit te breiden. Heb je je vlucht ná 11 augustus gemist? Meld dan je schade bij Consumentenbond Claimservice. Daarmee krijgen we inzicht in de problemen en kunnen we Schiphol overtuigen de huidige regeling uit te breiden. We raden je ook aan je schade alvast te melden bij Schiphol

Veelgestelde vragen compensatieregeling Schiphol

We begeleiden je naar een oplossing

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn 4 manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. 1. Meld je klacht bij het bedrijf
  2. 2. Stuur een juridische brief of e-mail
  3. 3. Bel onze juridisch expert
  4. 4. Laat ons voor je bemiddelen