icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 25.066666666666666 van 100
75 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 25.333333333333332 van 100
Klantenservice
score reviews 21.6 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 30.933333333333334 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 22.4 van 100
75 reviews
Sorteer op

“”

Door Olly op 9 oktober 2024
score reviews 35 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 40 van 100

Geen jaarnota Wij wachten al bijna 5 maanden op onze jaarnota, als je belt - krijg je geen duidelijkheid, Hoe lang moeten wij nog wachten ??

“Kan beter”

Door Aukje op 7 oktober 2024
score reviews 50 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 80 van 100

Het enige voordeel is de prijs. Logisch wel want er gaat veel mis bij Budget. Binnen termijn overstappen van een vast naar een dynamisch contract. Helaas zijn ze dat niet gewend dus ik zat ineens zonder contract. Na herstel inmiddels al bijna twee maanden geen inzicht in gebruik. Er schijnt iets mis te zijn. Gelukkig heb ik een p1 meter. Ben benieuwd of ze wat gaan compenseren.

“”

Door Geen jaarnota op 3 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ik kreeg eind juli een brief dat ik mijn jaarnota binnen zes weken zou ontvangen. Inmiddels is het 1 oktober en heb ik nog geen jaarnota. Na een telefoontje naar de klantenservice hoor ik dat er een probleem is met het softwarepakket. Ze hebben geen idee wanneer dat opgelost is. Ik heb dit jaar voor 436,- verbruikt en 954,- betaald. Gaan ze nu failliet dan ben ik mijn geld kwijt. Ik denk dat ik maar overstap..

“niet voor herhaling of aanbeveling vatbaar”

Door AJ op 1 oktober 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Slechte service bij verhuizing. Hun administratie klopt van geen meter. Werd mij gevraagd om hun eigen email (!) naar hen te sturen omdat ze die niet konden vinden. Telefonische toezeggingen worden niet nagekomen, als je al iemand aan de lijn krijgt na een half uur wachten.

“”

Door Geert op 25 september 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ik kreeg eind mei een eindafrekening. Te betalen 930 euro. Toe ik de afrekening doornam zag ik dat ze de belastingsvermindering niet hadden ingebracht, toch zo een 630 euro. Ik heb toen getelefoneerd met de vraag hoe dat kwam. Ze kwamen met allerlei onzin op de proppen. Volgens hun was mijn bestemming van mijn flat niet juist geregistreerd. Nu een flat is volgens mij een woonruimte, en ik heb mijn eigen meters. De 2 voorwaarden voor het krijgen van de vermindering. Heb hen dus teruggebeld en ja hoor ik heb er recht op. Maar ze moeten een volledige procedure doorlopen om dit recht te zetten. Dit zou 6 weken duren. Na 12 weken nog geen teruggave ontvangen. Dus nog maar eens kontakt opgenomen. Als antwoord kreeg ik te horen dat de procedure nog loopt. Volgende maand stap ik over naar een andere leverancier. Ik hoop dat ik mijn geld nog ontvang. Dit is gewoon onaanvaardbaar.