“”
Door Olly op 9 oktober 2024Geen jaarnota Wij wachten al bijna 5 maanden op onze jaarnota, als je belt - krijg je geen duidelijkheid, Hoe lang moeten wij nog wachten ??
Geen jaarnota Wij wachten al bijna 5 maanden op onze jaarnota, als je belt - krijg je geen duidelijkheid, Hoe lang moeten wij nog wachten ??
Het enige voordeel is de prijs. Logisch wel want er gaat veel mis bij Budget. Binnen termijn overstappen van een vast naar een dynamisch contract. Helaas zijn ze dat niet gewend dus ik zat ineens zonder contract. Na herstel inmiddels al bijna twee maanden geen inzicht in gebruik. Er schijnt iets mis te zijn. Gelukkig heb ik een p1 meter. Ben benieuwd of ze wat gaan compenseren.
Ik kreeg eind juli een brief dat ik mijn jaarnota binnen zes weken zou ontvangen. Inmiddels is het 1 oktober en heb ik nog geen jaarnota. Na een telefoontje naar de klantenservice hoor ik dat er een probleem is met het softwarepakket. Ze hebben geen idee wanneer dat opgelost is. Ik heb dit jaar voor 436,- verbruikt en 954,- betaald. Gaan ze nu failliet dan ben ik mijn geld kwijt. Ik denk dat ik maar overstap..
Slechte service bij verhuizing. Hun administratie klopt van geen meter. Werd mij gevraagd om hun eigen email (!) naar hen te sturen omdat ze die niet konden vinden. Telefonische toezeggingen worden niet nagekomen, als je al iemand aan de lijn krijgt na een half uur wachten.
Ik kreeg eind mei een eindafrekening. Te betalen 930 euro. Toe ik de afrekening doornam zag ik dat ze de belastingsvermindering niet hadden ingebracht, toch zo een 630 euro. Ik heb toen getelefoneerd met de vraag hoe dat kwam. Ze kwamen met allerlei onzin op de proppen. Volgens hun was mijn bestemming van mijn flat niet juist geregistreerd. Nu een flat is volgens mij een woonruimte, en ik heb mijn eigen meters. De 2 voorwaarden voor het krijgen van de vermindering. Heb hen dus teruggebeld en ja hoor ik heb er recht op. Maar ze moeten een volledige procedure doorlopen om dit recht te zetten. Dit zou 6 weken duren. Na 12 weken nog geen teruggave ontvangen. Dus nog maar eens kontakt opgenomen. Als antwoord kreeg ik te horen dat de procedure nog loopt. Volgende maand stap ik over naar een andere leverancier. Ik hoop dat ik mijn geld nog ontvang. Dit is gewoon onaanvaardbaar.