icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 25 van 100
15 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 22.666666666666668 van 100
Klantenservice
score reviews 25.333333333333332 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 26.666666666666668 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 25.333333333333332 van 100
15 reviews
Sorteer op

“hopeloos bedrijf”

Door chris op 21 januari 2025
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Klantonvriendelijk, erkennen hun eigen fout niet, denken niet in oplossingen, weinig intelligent personeel. Ik heb dus een zeer slechte ervaring met Delta en zal het iedereen afraden. Zij noteren bij de tel. aanmelding een foutief huisnr. Post gaat daardoor naar een fout adres. Als dan uiteindelijk de foutieve ontvanger een envelloppe in mijn bus gooit zie ik 2 x incassokosten op de factuur staan van 40 euro. Zij negeren mijn bezwaar dat het bij en door hen is fout gegaan waardoor ik niets kon doen.

Door P. op 2 december 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ben overgestapt, nadat ik gebeld bent door een bedrijf dat mijn huidige leverancier geen stroom en gas gingen leveren aan particulieren. Het vervelende is dat zij wel mijn maand bedrag kunnen aanpassen, maar dat ik niet mijn maand bedrag niet kan terug zetten naar het oorspronkelijke bedrag. Het kan maar 15% van het nieuwe bedrag. Dat is toch van de gekke. Ging van 50 euro naar ineens 100 euro. maar kon niet terug naar 50 euro. Het bedrag kon niet lager van 85 euro.

Door GebruikerMarkelo op 4 september 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Bedrijf heeft bij mij in de regio zo een beetje het alleenrecht om glasvezel aan te leggen. Bij onze nieuwbouwwoning werd in januari 2023 een aanvraag gedaan. Vervolgens heeft het tot medio 2024 geduurd voordat er een werkende glasvezelverbinding lag. Vervolgens doodleuk de factuur versturen en geen enkele intentie gehad om kosten die aanvullend gemaakt moesten worden te vergoeden en/of hierin een tegemoetkoming te doen. Hierin gaat het me absoluut niet om het geld, maar om het principe dat er vreselijke slechte service verleend wordt (zowel in aanleg, communicatie en klachtenafhandeling). Derhalve bij deze voor een ieder: wees gewaarschuwd en kies (indien je keuze hebt) nooit voor Delta.

“Slecht en respectloos”

Door Diva op 15 juli 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Vreselijk..Krijg eerst een mail dat ik 790 euro terugkrijg vd eindafrekening. Daarna de tweede mail. Moest 2200 euro bijbetalen plus mijn maandbedrag ging van 185 euro naar 1195 euro. HOE DAN. Dus fout van hun. Nou...nog geen sorry of excuus van hun kant. Schandalig dit.

Door - op 20 juni 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

echt niet aan beginnen, geen woorden voor zo slecht.