icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Hypotheekadvies van de Consumentenbond: wat houdt het in?

Een hypotheek afsluiten doe je niet zomaar. Daarom zijn we duidelijk over onze dienstverlening en met wie wij samenwerken.
Barbara van der Est

Barbara van der Est , Expert Geld & Verzekering Bijgewerkt op: 3 januari 2022

Hypotheekadvies van de Consumentenbond

 

Veelgestelde vragen

Zelf een vraag stellen

Staat je vraag er niet bij? Lees ons dienstverleningsdocument (DVD) (pdf).

Of mail je vraag naar hypotheekadvies@consumentenbond.nl

Hoe kan ik een klacht indienen?

Stuur je klacht per e-mail naar hypotheekadvies@consumentenbond.nl. Zet erbij dat het om een klacht gaat. Binnen 5 werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie per mail.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Stuur dan je klacht naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Dat kan via Kifid.nl of schriftelijk via:

Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Of leg je klacht voor aan de geschillencommissie van het Europees ODR Platform.

Vond je dit artikel interessant?

Blijf per e-mail op de hoogte van nieuws, acties en tips. Zo bespaar je geld, voorkom je een miskoop én weet je wat jouw rechten zijn als consument.
We gaan zorgvuldig om met je gegevens. Ben je ingelogd op onze website en heb je de personalisatie cookies geaccepteerd? Dan combineren we je klikgedrag met je persoonlijke gegevens. Zo ontvang je e-mails die zijn afgestemd op jouw interesses. Afmelden kan altijd. Lees ook onze privacyverklaring.
Artikelen binnen Starter