Hypotheekadvies van de Consumentenbond: wat houdt het in?

Barbara van der Est , Expert Geld & Verzekering Bijgewerkt op: 3 januari 2022
Hypotheekadvies van de Consumentenbond
Veelgestelde vragen
Zelf een vraag stellen
Staat je vraag er niet bij? Lees ons dienstverleningsdocument (DVD) (pdf).
Of mail je vraag naar hypotheekadvies@consumentenbond.nl
Hoe kan ik een klacht indienen?
Stuur je klacht per e-mail naar hypotheekadvies@consumentenbond.nl. Zet erbij dat het om een klacht gaat. Binnen 5 werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie per mail.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Stuur dan je klacht naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Dat kan via Kifid.nl of schriftelijk via:
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Of leg je klacht voor aan de geschillencommissie van het Europees ODR Platform.